Bonjour & Welcome

Ein Trend sieht Rot !

pic: vogue
DE: Mode mit Signalwirkung! Egal ob von Kopf bis Fuß, als Highlight oder Accessoires. Der Street Style setzt Statements im knalligen Rotton. Kann sich durchaus sehen lassen. Wie gut, dass ich nicht viel mehr brauche, außer meine Haare, um bei dem Trend dabei zu sein. Und, seid ihr schon in Rot-Stimmung? 

-------------------------------------------------------------------------

EN: Fashion with announcement effect! No matter, if you're dressed up in red from head to toe, setting some highlights with it or wearing only accessories. Street styles issues a statement in gaudy red. Good that I only need my red hair to be "in" trend. Are you already in red-mood? What's your favorite clothing in this color or is it too much for you?




61 comments:

  1. Followed ya..btw you can take part in my giveaway as well it very easy :)

    ReplyDelete
  2. I've never tried a complete red outfit..But nice ideas to try one:)

    ReplyDelete
  3. nice blog :)
    Thanks for commenting on my blog.
    Following you now on GFC & Bloglovin.
    Hope you could do the same :D

    xx, leaesguerra.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. LOVE RED!! nice post :)
    I love the globes in the picture!

    visit my blog if you want to, and maybe we can follow each other!! let me know
    http://pelplum.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. loved it Maybe we follow each other on GFC , Bloglovin' , facebook .. let me know i'llbe so glad !

    Come and see my new post on :
    www.hypnocake.blogspot.com
    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    ReplyDelete
  6. I love red.... and your hair!!!!!!
    Kiss

    ReplyDelete
  7. I really love the color of your hair!Do you wanna follow eachother?If you follow me i will definitely follow you back so let me know!

    loves

    www.istanbulianchic.com

    ReplyDelete
  8. I've become your follower!
    can you follow each other?

    http://fetish-tokyo.blogspot.jp/

    ReplyDelete
  9. love your red hair color :D

    PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. Hahaha, ja das mit deinen Haaren ist echt sehr praktisch..!;)
    Ich stehe auch total auf rote Akzente in meinen Outfit, das lässt
    einen irgendwie frischer und vitaler erscheinen..
    Küsschen, Vanessa

    www.piecesofmariposa.com

    ReplyDelete
  11. Hahaha, ja das mit deinen Haaren ist echt sehr praktisch..!;)
    Ich stehe auch total auf rote Akzente in meinen Outfit, das lässt
    einen irgendwie frischer und vitaler erscheinen..
    Küsschen, Vanessa

    www.piecesofmariposa.com

    ReplyDelete
  12. hehe ich bin immer in Rotstimmung. Die Farbe geht immer und auf deinem Kopf sowieso. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wohnnungssuche ist ein rotes Tuch für mich. haha Wortspiele :P
      Nee, irgendwie läuft es so gar nicht. Wir haben wieder ein paar tolle Wohnungen gefunden, aber wurden dann leider nicht als Mieter gewählt und da ich grad krank war, wurde das letzte Wochenende auch mal Pause vom Besichtigen gemacht. Dieses Wochenende geht's weiter und ich hoffe, dass wir langsam was finden. Ich hab nämlich keine Lust mehr. :D
      Zur Not kauf ich mir ein Wohnmobil, dann bin ich wenigstens nicht Ort gebunden. ;)
      Ganz liebe Grüße zurück, du zuckersüßes Rothärchen

      Delete
  13. I looove red!
    that's a lovely trend!
    xoxo!

    ReplyDelete
  14. Oh jaaaa, absolut! Bin grad in meinem aktuellen Post "colors and patterns" in Rot- bzw. "tangerine red"-Stimmung :-) ... LG aus Wien,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete
  15. Amazing inspiration post!! I love the colour of your hair! =D

    Big kiss,
    http://touchofpurple.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Hello dear, what an amazing blog! Thanks for visiting my blog, and lovely comment, of course lets follow each other, following you now on gfc and bloglivin, waiting for you to follow me back!
    Kisses

    ReplyDelete
  17. I dislike total red outfits, but red is beautiful in details))) It's such an amazing radiant color!
    Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I like red beanies or red pants!! :) My favorites.

    ReplyDelete
  19. I love red! I have a great read coat I literally adore <3
    Lovely blog. dear :D It would be great to follow each other! I just followed you on GFC and Bloglovin (68). Hope you'll do the same! Kisses :*

    ReplyDelete
  20. Red just screams hot and fierce! I love it and this post is really cool. Love the photos too! Thanks for visiting my blog by the way, already followed you! Hope we can follow each other ^^

    www.thefabulousgeek.blogpot.com

    ReplyDelete
  21. Thank you for a comment on my blog <3 I just love yours, so I followed ;D And I would love to stay in touch ;*
    www.baguettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Hey Sweety! thanks for stopping in our blog!
    It´s great to foud yours too!
    We are following you now via GFC!
    http://stylebythree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. I love red!)) Thank you, for your comment, dear))) Of course, follow your blog with GFC and Bloglovin) Follow me)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  24. very nice inspiration!
    thank you for visiting my blog. good idea. follow you, hope you follow back :)
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. Thank so much for your comment! I am following you now
    Hope you can follow me back
    BIG KISS

    http://walk-with-confidence.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  26. Ich liebe diesen Roten Trend und möchte Persönlich ja unbedingt nen roten Statement Mantel. Die finde ich ja sowas von toll und so Gossip Girl Like. Ansonsten sind auch Rote Kleider und Röcke immer wieder toll, weil sie einfach für Sinnlichkeit stehen.

    Danke ach für dein liebes Kommentar.
    Hihi das stimmt, irgendwann wird immer alles zur Normalität. In manchen Bereichen ist das aber auch ein Punkt, den ich an uns Menschen überhaupt nicht toll finde. Wir gewöhnen uns recht schnell an unser eigentlich doch Luxsusleben und sind nur am klagen, dabei geht es anderen viel schlechter...

    Echt, also ich sehe da immer wieder Designs, finde halt das ist sehr beliebt, aber gut ist halt nun mal meine Lieblingsfarbe. Da entspreche ich halt wirklich dem typischen Mädchen.

    Spring Breakers finde ich auch wegen genau diesen zwei richtig interessant, weil ich beide sehr mag und vor allem für Selena ist es ja eine Möglichkeit sich als Schauspielerin zu beweisen, ich finde Ashley Benson ist da schon etwas mehr anerkannt als sie.

    ReplyDelete
  27. Ich habe gute Nachrichten für dich ! Seit gestern gibt es ein neues Mietgesetz, das festschreibt, dass jeder Mieter ein Haustier halten darf ! Informier dich am besten, vielleicht wird dein Wunsch dann wahr :) Und wegen dem Tattoo, war es so. Mir wurde vom Tättowierer gesagt, dass er es auf eigene Gefahr macht wegen dem Verlaufen etc. Die Tattoos werden nicht ganz filigran und wegen der schwierigen Hautunterschiede am Finger aber obwohl ich sehr sehr trockene Haut habe ist alles super gut verheilt und bisher auch kaum verlaufen, nur ganz ganz bisschen breiter geworden der Schriftzug. Ist zwar auch nur ein halbes Jahr her, aber bis jetzt lief alles gut :)

    ReplyDelete
  28. nice pics

    fashionpassionomg.blogspot.pt

    ReplyDelete
  29. I love this colour, especially on dresses and accesories!!

    kisses

    http://myvintagememoirs.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Love the first pics!
    xxx
    www.rainofdew.com

    ReplyDelete
  31. Me gusta el color rojo, bonitas fotografías!
    Besos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  32. thanks for you lovely comment :)
    and of course i;ll like to follow <3 followed already !

    keiko-chau.blogspot.ca

    ReplyDelete
  33. Das lange rote Kleid ist super!
    Wo wohnst du eigentlich?

    -Kati

    ReplyDelete
  34. this is such a great post!

    I love your blog ! I am your newest fan and member!

    Hope you could follow me back and keep in touch!

    http://cuteandgirlydms.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  35. Love this post!

    Followed you :) Check my blog out? www.beautyholiclu.com

    Luisa xx

    ReplyDelete
  36. Ich glaube ich mache mir auch viele Gedanken um mich und mein Leben weil es mich stört und auch irgendwie im Leben einschränkt... also diese Scheu vor Männern.
    Genau das finde ich bei Freundschaften zwischen Männern und Frauen auch schwierig! Einer von beiden entwickelt dann doch oft Gefühle, so war es bei mir jedenfalls. Würde auch niemals einen fremden Mann ansprechen oder mit einem flirten, wegen meiner Schüchternheit aber ich wäre auch wohl zu doof dafür xD Du hast schon mal einem eine geknallt? Wie cool :D
    Freue mich dass du jemanden gefunden hast der dir gut tut und bei dem du dich wohl fühlst :)

    Ich liebe rot! Meine Lieblingsfarbe neben den Nicht-Farben schwarz und weiß :D

    ReplyDelete
  37. beautiful pics dear :)
    i'm already follow u back via gfc and bloglovin (n70)! big kisses :)))

    TheGlamourDrama
    facebook
    twitter
    instagram
    bloglovin

    ReplyDelete
  38. I love your red hair, I only wear red on bags, jewerly or shoes, I don´t like so much that color :)
    great pics

    ReplyDelete
  39. Das Maxikleid ist so toll ! Rot ist eigtl. nicht meine Farbe, habe mir aber die Tage was Rotes zugelegt. Hab deinen Blog neu entdeckt und bin begeistert !

    ReplyDelete
  40. great post! love red!
    thanks so much for your lovely comment! sure we can follow each other!
    I'm following you and now it's your turn!
    http://annscircus.blogspot.com.es/
    xoxo

    ReplyDelete
  41. Amazing post Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Oh really interesting trend!
    I love your hair the color is wonderful.
    Now I´m following you in GFC and Bloglovin´
    I hope your follow me back.

    xoxo

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  43. love! xx
    www.vicariousLA.com

    ReplyDelete
  44. Rot geht immer! :-) Ich trage die Farbe unglaublich gerne, habe inzwischen auch recht viele rote Kleider, Röcke etc. Mir gefällt's, weil die Farbe einfach so ein Statement ist :-)
    Ganz liebe Grüße, Corinna

    http://thecharmingdress.blogspot.de

    ReplyDelete
  45. I'm loving all the red! (I'm a redhead myself)

    Best,
    Jane

    ReplyDelete
  46. Wooow! I love this post! (:

    xx

    http://batomdecereja.com/

    ReplyDelete
  47. cool red!!! :""") love the hair =D
    Drop by my blog too? keep in touch! xx

    xoxo,
    Rae \(^o^)/
    Raellarina - The Ballerina on Fire

    ReplyDelete
  48. I like the color red, but mostly in the details! A good selection!

    www.veraanda.blogspot.ru

    ReplyDelete
  49. Love your red hair! :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Wow, really love your hair!!!

    http://fashionchocolate-esra.blogspot.nl/

    xxx

    ReplyDelete
  51. Fabulous inspiration photos.. I love red, what a bold color!

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    ReplyDelete
  52. Red is such a bold statement! I think its versatile for any season! Love your red hair as well :)
    Thanks for the lovely comment! I'm following you now love! Hope you can follow back!
    xx Janice

    unwrittendetails.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. My red lipstick and nailpolish...

    ReplyDelete
  54. Love, love, love color. Your hair is awesome.

    http://bridgetmarowski.blogspot.com

    ReplyDelete

I would love to get some feedback of you guys! Tell me what you think.